Inspiring Komma In Som Reserv Efter Urval 2 2022

Jag Blev Antagen På Mitt Tredje Val Och Är Nöjd Med Det.


Ju lägre reservnummer du har, desto högre chanser att kunna bli antagen i urval 2. Hopp skrev:är reserv 1 efter antagning 2 i gruppen b4/hp i gbg, exakt samma som förra året, då rörde det sig inget. Reserv 1 efter urval 2 chanser att komma in?

Det Är Alltså Så Att 300 Platser Ser Ut Att Finnas På Den Utbildningen.


A pair of rival fans from qatar and ecuador have found some common ground after a clip showing them engaged in a heated argument went viral online during sunday’s world. Det är även överintag på programmet med 55 antagna just nu men. Jag blev antagen på mitt tredje val och är nöjd med det.

I Ett Av De Val Har Jag Reservplats Nummer 62 Och Här Blev.


Däremot vet jag inte om jag ska stå som reserv till mina två ovanstående val. Det är omöjligt att svara på, eftersom det beror på hur många av de antagna i urval 1 som tackar ja till sina platser. Efter urval 2 behöver du inte tacka ja till din utbildningsplats.

Efter Urval 2 På Mina Sidor Ser Den Sökande Om Reservantagning Pågår Till En Viss Utbildning.


Kom ihåg att även kontrollera din skräppost. Här ingår du som har gymnasieexamen och som kompletterat för behörighet. Reservantagningen sker i augusti och den fungerar så att elever som inte kommit in på ett val kan komma in om någon före dem tackar nej till sin plats.

Om Du Har Gymnasieexamen Och Är Behörig Utan Komplettering.


Men lämna gärna återbud via antagning.se om du antagits och tackat ja, men inte gör anspråk på platsen. Om jag är reserv efter urval 2,. Om du inte fått någon utbildningsplats nu, kan du stå kvar som reserv till utbildningar på sammanlagt 210 hp.