Cool Hej På Kinesiska Ideas

Är Det Någon Som Vet Hur Man Säger Hej På Kinesiska?


Om ni känner mig måste ni veta att jag aldrig har gjort blogg. Så här säger du hej på 50 olika språk en så simpel sak som att kunna säga hej på det lokala språket kan förändra en hel resa. Udtale betydning 1 og 2:

Om Vi Vill Säga Hej I Äldre Iran Säger De Drood Eller Ba Drood.^ Uppdatering:


Forside / den danske ordbog / ordbog. På japanska heter hej konnichiwa. Uttal av hej med 1 audio uttal, och mer för hej.

Lär Dig Här De Viktigaste Orden På Kinesiska!


Hej jag är ett mysterium varför kinesiska lagren värde. Hej interjection + grammatik hälsningsfras + 1 definitioner översättningar hej. På kinesiska heter hej nǐ hǎo.

Jag Säger Aldrig Hej Utan Bara God Morgon.


Du kommer förmodligen inte att säga det själv, men det är bra att veta eftersom du ibland kan. 只是 過來 說聲 你好 omegawiki 您好 interjection og. Hur du säger hej på kinesiska är ni hao.

Hej 你好。 ( Nǐ Hǎo) Hur Mår Du?


I kinesiska mandarin är den vanligaste hälsningen 你好 [nǐ hǎo]. 你好 betyder hej på kinesiska kina & sverige i mina ögon. Simpla saker som att kunna säga hej på det lokala språket är något som kan göra dina resor ännu bättre.